دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمه (س)

نظر یادتون نره!!!

مدیونید اگه نظر ندید!!!!!

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ آبان ۰۰، ۱۱:۵۵ - ممد
    گاه

دانلود نمونه سوالات علوم هشتم (flash player)

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ

   نظر یادتون نره !! نظر یادتون نره!!!

دریافت فایل نمونه سوالات علوم هشتم درس 6
حجم: 4.13 مگابایت
توضیحات: رمز nadia-fatemeh.blog.ir می باشد


دریافت فایل نمونه سوالات علوم هشتم درس7
حجم: 4.29 مگابایت
توضیحات: رمز nadia-fatemeh.blog.ir می باشد


دریافت فایل نمونه سوالات علوم هشتم درس8 بخش1
حجم: 4.72 مگابایت
توضیحات: رمز nadia-fatemeh.blog.ir می باشد


دریافت فایل نمونه سوالات علوم هشتم درس8 بخش 2
حجم: 5.52 مگابایت

توضیحات: رمز nadia-fatemeh.blog.ir می باشد

  • نادیا احمدی

نظرات  (۱۹)

  • دخترک سنگی
  • واقعا؟اخه چرا؟ولی امروز خیلی از خانم خلیلی دلگیر شدم چرا ازم درس نپرسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
    پاسخ نادیا به شما:
    طفلک !!! آخِی!!! چشمان ابریت رو بارونی کرد نه؟ بعدشم صاعقه
  • دخترک سنگی
  • خواهش میشه عزیز دل ابجی
    پاسخ نادیا به شما:
    برعکس اسمت دلی زلال تر از آب مقطر تقطیر شده توسط پیشرفته ترین دستگاه های تقطیر، داری.★♥♥★
  • دخترک سنگی
  • سلام نادی جون خوبی؟تبریک واسه تغییرات وبلاگت . موفق باشی
    پاسخ نادیا به شما:
    خیلی ممنون دخترک جون سنگی!!!! تو هم همینطور!
    بالاخره پیدام کردی نادی جوووووون.
    پاسخ نادیا به شما:
    آره روژین جون !!!
  • دخترک سنگی
  • بچه ها اذیتش نکنین ............. بهش بگین گناه داره
    نادیا رنگ دیگه ای غیر از این سبز و سیاه   نداره اگه داره عوضش کن

  • یک بنده ی خدا
  • نادیا چرا از همه تشکر می کنی بغیر من
    پاسخ نادیا به شما:
    آخه بنده ی خدا! مگه تا حالا نظر دادی که از ت تشکر کنم . بهر حال اگه یه کار پنهانی کردی که من از ش خبر ندارم و به نفعمه . واقعا ً جلوی همه ازت تشکر می کنم. خیلی ممنون .
    آخه نمی تونم.
    یعنی اگه خودش ایمیلش و چک کنه می دونه برای چی
    نادیا خودتی بی معرفت..خانم یک دوست در صورت امکان خودتون رو معرفی کنید تااین نادیا خانم به ما نگه بی معرفت .............
    ببخشید اشتباه شد درستش اینه:raks@iran.ir
    سلام نادیا جووون به ایمیلت یه سر بزن.
    در ضمن اینم ایمیلمه:raks@iranmail.ir
    نخی جون رنگ سیاه خیلی قشنگ تر بود.یا رنگش و عوض کن یا بکنش همون سیاهه
    آیییی نادیا حال میده الان با روژینم (خونشونم)داریم بهت می خندیم.
    آییی حال میده.
    جوابم و اگه تا ده دقیقه یدیگه ندی منم تا آخر سال شایدم هیچ وقت بهت نگم کیم.
    خود دانی....
    پاسخ نادیا به شما:
    چه جوابی؟؟؟؟؟
    نادیا ببین خودتم میگه من خصوصی نظر نمیدم . 
    خودت می مونی و یک دوست. 
    من تمام سعیم و کردم باور کن. 
    پاسخ نادیا به شما:

    خجالت بکش ! قرار بود بهم بگی ! بهت گفتم که به هیشکی نمیگم! خلاصه دیگه باهات کاری ندارم!
    راستی نکنه اون یک دوست توباشی؟؟؟؟ اگه توباشی سر تو از تنت جدا میکنم!!
    وای نادیا باور نمی کنی چقدر از اذیت کردنت خوشم میاد. 
    در ضمن خودم و معرفی کردم )یک دوست(
    کلاغام هر خبری و بهم میدن پس مواظب باش یک قدم اشتباه=...........
    شنبه هم مدرسه نمیام اینم راهنمایی. خب دیگه وقتی معما رو حل کردی جوابشو به کلاغام (نگار و روژین )بده.
    باااایییییییییییی
    پاسخ نادیا به شما:
    نمی دونم کی هستی !!؟؟ کلاغات هم هرچی از شون خواهش کردم بهم بگن کی هستی ، نگفتن ، بی معرفت ها!! امیدوارم مشخص شه! در ضمن این ایمیلمه اسمتو برام بفرست(nadia.ahmadi@mihanmail.ir)

    نگار جان خودت یه جوری نظر بده که حداقل یه نظر خوب نه یه نظر ابتدایی محسوب بشه آخه این چیه مرسی نادیا از اینکه رمز و گذاشتی مرسییییییییییی.
    خخخخخخخخ
    مرسی نادیا از اینکه رمز رو گذاشتی مرسییییییییییییییییییییییی

    اگه دانلودش کردیم با چه برنامه ای میشه بازش کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ نادیا به شما:
    با فلش پلیر(FLASH PLAYER) یا کم پلیر(KM PLAYER)
    سلام نادیا جونم  خیلی خوبه اگر تونستی مطالب بیشتر و جذاب تری هم بزار اگه فرصت کردی چندتا عکس جالب کنار مطالبت بزار تابقیه رو جذب کنه ولی در کل خوبه .خسته نباشی
    فردا دوباره سر میزنم ...........بای بای.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی