دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمه (س)

نظر یادتون نره!!!

مدیونید اگه نظر ندید!!!!!

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ آبان ۰۰، ۱۱:۵۵ - ممد
    گاه

لطیفه

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

لطیفه ها

دورت بگردم
حدود 100 میلیون سال پیش ، یه روز زمین ، چشمش به خورشید خانم افتاد و با اینکه خیلی از خودش گُنده تر بود ، بهش گفت : دورت بگردم که آنقدر نورانی هستی ! طفلک اینو گفت و از اون وقت تابحال ، خورشید خانم ولش نکرد که نکرد و هنوزم زمین داره مرتب دور خورشید می گرده!!!

cldk

___________________________________________________________________

کامپیوتر معتاد

در گمرک لندن چمدان های یک معتاد را گشتند و چند لول تریاک پیدا کردند.

پلیس پرسید: مستر! وات ایز دیس.

معتاده گفت : مشتر ! آی دونت نو!

پلیس برای شناسایی، لول های تریاک را به کامپیوتر داد. پس از چند دقیقه ، کامپیوتر به صدا در آمد و گفت: آخه لا مشبا ! یه شایی هم بدین دیگه!

___________________________________________________________________

پچه های من

خانم مدیری عادت داشت که همه شاگردان مدرسه را « بچه های من» خطاب کند. روزی داخل اتوبوس ، قیافه مردی به نظرسش آشنا آمد و تبسمی کرد . مرد گفت:فکر کنم مرا با کس دیگری اشتباه گرفته اید. خانم مدیر گفت: آره، فکر کردم شما پدر یکی از بچه های من هستید!!!!!

___________________________________________________________________

گربه

شوهری داشت روز نامه می خواند و زنش هم مشغول مطالعه یک کتاب تاریخ طبیعی بود. زن سرش را از روی کتاب بلند کرد و خطاب به شوهرش گفت: غزیزم! بگو ببینم ، اینکه می گن گربه خیلی خودخواهه و حتی مهربونی های ظاهریش هم دروغه ، درسته یا نه ؟ شوهرش گفت : کاملاً درسته گربه قشنگ و ملوس من!

گربه. نادیا

___________________________________________________________________

غذای سگ

هارون الرشید غذای خودش را برای بهلول فرستاد و بهلول غذا را گذاشت جلوی یک سگ. خادم هارون با تندی گفت : ای نمک به حرام ! تو غذای خلیفه را جلوی سگ گذاشتی؟ بهلول گفت : یواش تر حرف بزن که اگر سگ بشنود که این غذای خلیفه است، لب به آن نخواهد زد!!!!

___________________________________________________________________

نوزاد 5 روزه

- ملا ! دستم به دامنت ! پنج روز پیش عروسی کردم و دیشب زنم پسری به دنیا آورد . حالا تو می گی چی کار کنم؟ ملا گفت: برو تا دیر نشده برا بچه کیف و دفتر و مداد و کفش بخر، چون بچه ای که راه 9 ماهه رو 5 روزه طی کرده ، مسلماً تا یک هفته دیگه آماده مدرسه رفتن میشه!!!!

___________________________________________________________________

ترک سیگار

 معتادی داشت دو نخ سیگار را با هم می کشید. گفتند : چرا دو تا دو تا سیگار می کشی ؟ گفت یکی واشه خودم و یک واشه دوشتم که ژندونه! پس از مدتی دیدند که یک سیگار لای لبشه . پرسیدند: لابد دوستت آزاد شده ! گفت: نه ، خودم سیکار رو ترک کردم ، ولی برای دوشتم می کشم که هنوژ ژندونه!

___________________________________________________________________

وضعیت قلب

دکتر: پرستار! قلب اون بیمار چه طوره ؟

پرستار : آقای دکتر ! خیلی مهربونه ، بی نهایت عاطفیه ، جَوون خوبیه ، دعا می کنم زودتر خوب شه !

 دکتر : هی پرستار ! من از تو گزارش سلامتی قلب اونو خواستم ؟

پرستار اوا آقای دکتر! از صبح تا حالا 3 بار به من پیشنهاد ازدواج داده . خب معلومه که قلبش خوبه دیگه!!!

___________________________________________________________________

- چرا رفتی عقب هواپیما نشستی؟

- واسه اینکه اگه هواپیما سرنگون شد ، نمیرم!

- وا! مگه فرقی میکنه که اول یا آخر هواپیما نشسته باشی ؟

- بله، چون هر هواپیمایی که تا به حال سرنگون شده، همه ی سر نشینانش کشته شدند ، ولی تابه حال هیچ هواپیمایی ته نگون نشده که ته نشینانش بمیرند!!!


  • نادیا احمدی

جوک

خنده

لطیفه

نظرات  (۱۵)

  • بنده ی خدا
  • اوه بو آوا لگل بهار قست کرد نادریا😠😠😠😠

    خیلی جالب بودن دمت گرم ولی بعضیاش خدایی بیمزه بودن ... در کل دستت مرسی ... درضمن من طرفدار پر و پا قرص بهارم ... ایول بهار جون باید دهنتو طلا گرفت خیلی وقت بود بهش نگفتم احول ... خدایی خیلی باحاله خیلیم بهش میاد ... کلاس زبان می بینمتون دوستان باااای به امید دیدار نادی جووووون (خخخخخ)

    راستی دوستان محترم وب خوشحال میشم به منم سری بزنید مدیونید اگه فک کنید حسودی میکنم ههههه

    چه عجب .  نمردیم و آدم بودنمون رو دیدیم. 
    بهار جون ببخش اگه ناراحت شدی. معذرت.  ولی حق دارم دیگه.  تو و دوستات  دقمو تموم کردید.  مگه نه؟ 
    ادم با کسانی که بهش لطف می کنند و میان توی وبلاگش نظر میدن...........
    این طوری حرف نمی زنه................
    .
    .
    .
    .
    گفتم ادم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ نادیا به شما:
    مگه من چطوری حرف زدم بهار جون.؟؟ 
    نادیا اگر ناراحت شدی معذرت می خوام فقط خواستم بدونی منم امدم

    پاسخ نادیا به شما:
    چه عاطفی!!!!!!!
  • بهار مام خضری
  • فرین فرین ئه حول

    پاسخ نادیا به شما:
    خفه شو ! اینجا هم دست از سرمون بر نمی داری. بابا دقم تموم شد به خدا. آبرو نذاشتی برام. خخخخخ
    نادیا اگه ناراحت شدی از نظرام معذرت باور کن همه اش شوخیه فقط شوخی !!!!!!خواستم بگم جالبه همین دیگه حرفی ندارم!!!دوست من!!!
    پاسخ نادیا به شما:
    نه چه ناراحتی ای . از شوخی کردن خوشم میاد ممنون از نظراتت. حیف وقت ندارم همرو جواب بدم.( لطفا بحث های خارج از موضوع مطالب رو در بخش گفتگو با مدیر وبلاگ بیان کنید)
    وای نادیا چه قدر لطیفه هایت بامزه اند کاش کمی بامزه تر شن مگه نه  نگو دروغ میگی! حقیقتش خوشم اومد!می تونست بیشترم باشه!به هر حال این گربه خیلی مصنوعیه!؟!؟!؟!؟
    پاسخ نادیا به شما:
    این تعطیلات سعی میکنم حجم مطالب رو بیشتر کنم .منتظر باش.راستی ، تو دانش آموز همین مدرسه ای؟ اگه هستی میشه یه سر بیای هشتم 4 ببینمت . ازت خوشم اومده ولی نمیشناسمت . اگر هم نیستی باعث افتخاره که از مدارس دیگه بازدید کننده دارم.
    آهااای ازم تقلید نکنید .
    نادیا جان برو رو دانلود نمونه سوالات هشتم  اونجا یک دوست واقعی جوابت و داده.

    چشم بازم میام
    مرررررررسی نادیا
    پاسخ نادیا به شما:
    سلام عزیزم . نمی خوای خودتو معرفی کنی . بهر حال امید وارم خوشت اومده باشه !! بازم بیا
  • سوما قاسمی تژاد
  • آفرین آفرین 
  • میدیا کریمی
  • افرین نادیا جون جالب بود مرررررررسی
    پاسخ نادیا به شما:
    سلام میدیا جان !! ممنون از اینکه نظر دادی.اگه موضوع جالب تری داری ، می تونی بهم بگی تا بتونم این وبلاگ رو پر بازدید تر هم کنم!
    سلام نادیا جون! خیلی خنده دار بود.  ولی اگه تعدادش بیشتر باشه ممنون می شم. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی