دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمه (س)

نظر یادتون نره!!!

مدیونید اگه نظر ندید!!!!!

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ آبان ۰۰، ۱۱:۵۵ - ممد
    گاه

فایل کامل کتاب علوم هشتم و نهم (دانلود)

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ
  • نادیا احمدی

کتاب علوم هشتم

نظرات  (۱۳)

الان منظورت از این بعضیا من بودم دیگه.
پاسخ نادیا به شما:
کدوم بعضیا!!!!
  • یک دوست جدید
  • نادیا خیلی به درد خورد تشکر!!! می خواستم به فامیلم بدم فایل نهم حالا احتیاجی نیست خودش میاد اینجا!  
    پاسخ نادیا به شما:
    خیلی خوشحالم ازاین که به درد خورد. خیلی سریع اومدی ها !! همین الان گذاشتمش!!!
  • یک بنده ی خدا
  • بمب دروغ جون دستور ندادم فقط نظر دادم.مثلا اومدیم اینجا نظر بدیم نه مثل بعضیا تو کار هم دیگه دخالت کنیم.
    پاسخ نادیا به شما:
    بیا بخش گفتگو!!!!
  • سومی سومالو
  • تو رو خدااااا دوستان زود زود بیایید رو این سایت من می خوام هر روز ببام لطفا به حرف نادیا گوش ندید  و روی خثوص حرف نزنید مخصوصا یک بنده ی خدا و بمب دروغ .
    چون من نوروز جایی نمیرم تو رو خدا بیاینا..

    پاسخ نادیا به شما:
    راس میگه بچه ها منم سعی می کنم زود زود بیام. لطفا با هم دعوا نکنید، خب؟؟ اینجا میتونیم با هم حرف بزنیم چه علمی چه غیر علمی. 
    ولی بیایید بخش گفتگو تو رو خدا.  پیشاپیش نوروز رو هم بهتون تبریک می گم.
    اوهوووو کی میره این همه راهو بابت بزار منم باهات ببام عزیزم دستور خوبی بود اما زیاد دستور نده وگرنه ممکنه از روی همین دستور دادنات بفهمم کی هستی.
  • یک بنده ی خدا
  • بی زحمت یکم عکس سبزه و اینا بذار تا دلمون خوش بشه نوروزه
    پاسخ نادیا به شما:
    باشه تو فقط تهدید نکن . یه کم هم صبر کن . مطالب جدید و بهاری در راهه. 
  • یک دوست جدید
  • از سوالاتم خوشت اومد .جدی نگیر خواستم بخندی فقط همین!
    پاسخ نادیا به شما:
    من خیلی شوخی خوشم میاد . برعکس بعضیا.
    تو دیگه نخود سیاه جان نادیا لطفا اسممو نگو اوکی درسته همونیه که تو چهارسنبه گفتی هستم.
    پاسخ نادیا به شما:
    ؟ ( لطفا بحث های خارج از موضوع مطالب رو در بخش گفتگو با مدیر وبلاگ بیان کنید)
  • یک دوست جدید
  • پپپپست نادیا خوبیییییی؟ چرا پیدات نیست نکنه داری..........می کنی؟ها مشکوک می زنی ها!!!! روحت انگار خیال نداره بیاد اینجا و جوابی بده به من !!!!!نترس من نمی رم اما زود بیا!!!!
    پاسخ نادیا به شما:
    مشکوک خودتی . چرا رمژی حف می  ژنی؟من که همیشه اینجا نیشتم( لطفا بحث های خارج از موضوع مطالب رو در بخش گفتگو با مدیر وبلاگ بیان کنید)
  • یک دوست جدید
  •  اگه نذاری.....من می دونم و تو چرا نذاشتی دلت اومد منو برنجونی ای بلا!!!!!!!بد نباش!!!این............. .....تو ذاتته حدس بزن جای خالی جوابش چی میشه؟؟؟اگه دونستی.................
    پاسخ نادیا به شما:
    چرا سر به سرم می زارید بچه ها . مگه من علم غیب دارم.
  • یک دوست جدید
  • نادیا خواهشششش فایل کتاب علوم نهم رو بذارررررررر من لازم دارم. هر چه زودتر بذاری خوب چون…....
    پاسخ نادیا به شما:
    باشه در همین تعطیلات میزارمش.
    آره همین و بگو دیگه زهرا جونی.
    راستی سلام نخود سیاه.
    پاسخ نادیا به شما:
    منظورت از نخودسیاه کیه؟؟؟
  • زهرا خانووم
  • از دست تو با این علوم
    نمیخوایی دست از سر کچل ما برداری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی