دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمه (س)

نظر یادتون نره!!!

مدیونید اگه نظر ندید!!!!!

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ آبان ۰۰، ۱۱:۵۵ - ممد
    گاه

سوالات ترم دوم مطالعات اجتماعی

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ق.ظ

برای دانلود فایل کامل سوالات مطالعات اجتماعی هشتم ( سوالاتی که خانم خلیلی برایمان مشخص کرده است) به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مخصوص هشتم پنجی ها

می بینید چه قدر بفکرتونم!

مطالعات اجتماعی با سوالات مشخص شده

  • نادیا احمدی

نظرات  (۷)

سلام جماعت
slm
ye soal
baradaret kodooom madresast?
farhangian?
afarin
akharesh ye dokhtar didam bejaye blogfa oomade bayan
وبلاگم غلط میکنه خوشش نیاد ... خودم خفش میکنم تو بیااااااا منتظرممممم
پاسخ نادیا به شما:
منظورم این بود که نمی تونستم نظرا مو ثبت کنم. 
سلام نادی جونم چطور مطوری ؟ بی معرففت من این همه برات کامنت گذاشتم چرا نمیای یه سریی هم به ما بزنی ؟
پاسخ نادیا به شما:
کدوم همه!!! من که 2 همه برات گذاشتم. وبلاگت ازم خوشش نیومد قورتشون داد!!
salam.das khosh nadiya jian vali ava kho faghat ktebakaya soalataki lachoya
پاسخ نادیا به شما:
هایلاتش کردم قسمت سوالات رو'.  سوالات ترم اول رو فقط گذاشتم! 
خیلی خیلی ممنون هم شما هم خانم خلیلی عزیز
پاسخ نادیا به شما:
خواهش میکنم تارا خانوم عزیز.  قابلی نداشت. 
عشقی واقعا
پاسخ نادیا به شما:
تو بیشتر!!! 😘💓💗💜💛

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی