دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمه (س)

نظر یادتون نره!!!

مدیونید اگه نظر ندید!!!!!

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ آبان ۰۰، ۱۱:۵۵ - ممد
    گاه

سلام بچه ها. در این قسمت از وبلاگ می تونید، هر حرف خنده داری دارید رو به صورت نظر بفرستید. 

 هر کی می خواد بخنده بیاد اینجا!!!

دانلود فیلم ئه حول در ادامه مطلب

نتیجه تصویری برای ئه حول

در این قسمت به زودی فیلم ئه حول و عکسش هم گذاشته میشه.!!  منتظر باشید.


دانلود فیلم ئه حول  1


دانلود فیلم ئه حول  2



 اگه خوشتون اومد نظر بدید تا بیشتر بزارم!!!


نظرات  (۳۸)

  • ღفــــღـر وزانღ
  • منکه قول دادم  باید تجربی بخونم تا...
    پاسخ نادیا به شما:
    منم به ریاضی فیزیک علاقه دارم و لی خونواده رضایت نمیدن. 
    بگذریم دوستان.بهتره دل خوشی خودمون و بدیم.دخترا می خوایند چه رشته ای رو بخونید؟
    نادیا مطمنی که مال ما پرنگ تره؟اخه خیاط گفت همه یک رنگن و فرق نمی کنن.راستی سمیه جون چرا نظری نمی دی؟ساکتی!😊😊
    پاسخ نادیا به شما:
    آره یه ذره هست. 
    اه اه.اخه کرمی هم شد رنگ مقنعه؟اونم با لجنی؟(نادیا با کلاسش کن.زیتونی و سبز نه=لجنی)ولی دخترا ترکیب این دو رنگ با هم زیبا ست ولی فقط کرمی به رنـــــــگ زیبا و ســــــفید صورت ما نمیاد.اخه می دونید لباس کردی لجنی زنانه هم با دست مال و پشتن کرمی می پوشن.
    پاسخ نادیا به شما:
    منم همینو گفتم. 
  • ღفــــღـر وزانღ
  • ایـــــــــــــــــــــ وااااااااااااایییییییییییی...
    مال کلاس ششم خییییییییییییییییییلی بد بود کاش مقنعمون یه رنگ دیگه بود 
    ههههههههههههههیییییییییییییییییییی!
    پاسخ نادیا به شما:
    مال من کلاس ششم متفاوت بود با مال شما. واسه همین دوسش دارم این رنگ رو. 
    من که خیلی دوستش داشتم.ولی مقنعه مون افضاحه
    پاسخ نادیا به شما:
    عین کلاس ششممونه! 
  • ღفــــღـر وزانღ
  • والا منکه ندیدمش سمیه می گفت خیلی بد میشه به نظر منم افتضاحه حالا به قول تو باید دید به هم میان یا نه. البته من کلا از مقنعه و روسری و ... کرمی بدم میاد...
    ولی به نظرم مال این دو سالمون قشنگ بود.
    راستی بهت گفته بودم کلاس هفتم چه بلایی سر مانتو و شلوارم آورذم؟
    سوژه شده بودم در حد لالیگا!!
    معلممونم می خندید بهم...!!؟!!؟!
    پاسخ نادیا به شما:
    آره اومدی مدرسه دیدمت با اون قیافه اتکت!!! خخخ😉
  • ღفــــღـر وزانღ
  • نه بابا خوشم اومد اطلاعاتت خعلی بالا ست!
     دانشمند کوچک!:)

    از این حرفا بگذریم...
    سومی می گفت مانتو و شلوارمون سبز تیره ست و مقنعه مون همکرمی....
    وای چقد زشته!
    :((
    پاسخ نادیا به شما:
    منم اولش همین فکر رو میکردم ولی به هم میان.  مال ما یکم پررنگ تره. سبز نیس زیتونیه! 
    خیلی خوشگله. 
  • ღفــــღـر وزانღ
  • ایـــن نردبــامِ ترقــیه:

    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|
    |_|

    آی کیو ازش میرن بالا نه پائین!!!!!!!!


    پاسخ نادیا به شما:
    آخه اگه بالا باشی باید چیکارش کنی؟ ها؟ فک کنم به در ما نخوره.خخخخخخ
  • ღفــــღـر وزانღ
  • عــایـا میــدانستیــد :
    جـن مــوجـودیــسـت کــه شــب هـا دوسـت داره کنــارتــون بخــوابـه؟
    عــایـا میــدانستیــد :
    زمانی که شب برای آب خوردن یا دستشویی بلند میشید جن ها دوست دارن از زیر تخت پاهاتونو بگیرن؟
    عــایـا میــدانستیــد :
    زمانی که تو حموم دارید سرتونو میشورید وچشماتون بستست جن ها دارن نیگاتون میکنن؟
    عــایـا میــدانستیــد :
    شب ها لابه لای درختا نیگاه کنین سَرِ جن ها رو میتونید ببینید؟
    عــایـا میــدانستیــد :
    وقتایی که تنهایید جن ها دوس دارن خودشونو ظاهر کنن؟
    عــایـا میــدانستیــد :
    الان که دارید باکامپیوتر کار میکنید پشت سرتون رو نباید نیگا کنید؟


    پاسخ نادیا به شما:
    وای فروزان.فک کنم جن زده شدی.این مزخرفات چیه؟ کوثر روانشناس خوب سراغ داره.بهش بگم برات کارت ویزیت بگیره؟ خخخخ
    طبق نظریاتی علمی جن موجودیست متا فیزیکی.ینی دیده نمیشه. نه با چشم مسلح نه باغیر مسلح. متا فیزیک چیزیه که قوانین فیزیک برای اثباتش کم میارن و اون رو رد میکنن . ولی چون انسان معتقده که وجود داره اسمش رد گذاشتن متا فیزیک.همین. جن که ترس نداره.اونم یکی از آفریده های خداست. 
  • ღفــــღـر وزانღ
  • اولا: بله بده! هر کی از را برسه بتونه عقاید منو بفهمه.
    دوما: ایمیلمو تو ده جا گفتم اگه یه خورده دقت کنی!
    سوما: اگه خواستی بفهمی چرا می گم اعتقادی ندارم می تونی بیای بحث کنیم در موردش.
    چهارما: می گم این اولا و اینا خیلی حال می ده ها!
    پاسخ نادیا به شما:
    آره اولا آخرا خیلی حال میده.
    بحث کردن خوبه
    ببحثیم.
  • دختری از بیراهه های ابهام
  • من اصلا به قانون جذب اعتقادی ندارم...
    به نظر من هرچی خدا بخواد همون میشه!
    حرفات درسته اما من نظرات و اعتقادات خودمو دارم که فک می کنم اینجا جای مناسبی واسه بیانشون نیست...
    اگه می خوای در این مورد بیش تر بحث کنیم واسم ایمیل کن من در خدمتتم.
    پاسخ نادیا به شما:
    اولاً که قانون جذب چیزی نیست که بخوای باورش کنی یا نکنی!!! یه قانونه! هست! چه بخوای چه نخوای!
    دوماً که من ایمیلتو از کجا گیر بیارم!
    سوماً اگه اینجا بحث کنیم، چند نفر میتونن چند تا چیز هم یاد بگیرن.بَده؟؟؟
  • دختری از بیراهه های ابهام
  • نچ!
    نمی پذیرم!
    هیچ وقت جوری زندگی نمی کنم که انگار تا ابد زنده م .
    بلکه  هر روز صب به خودم می گم شاید امروز روز آخرم باشه! و محبت و کارایی که آدم تو لحظه ی آخرش می کنه سعی می کنم که انجامش بدم البته آدمی ممکن الخطاست و گناهم هست یه وقتایی! فک کنم اگه همه اینطور باشیم جامعه خیلی بهتر می شه من کلا آدم نا امیدی نیستم و نوشته هامم همینطور 
    اما همیشه سعی می کنم از کمبودا و آسیب های آدمام بگم...
    فقط دیدن و گفتن خوشبختی و رفاه تو این دنیا هنر نیست...
    هنر اینه که بتونم خودمو جای یه بیمار سرطانی بزارمو از درداش بگم...
    هنر اینه که درد فوت پدر همکلاسیم برام به قدری زیاد باشه که بخاطرش کارنامه ای که اون همه ذوق داشتم براش  یادم بره به خونوادم نشون بدم  تا که خودشون بپرسن.که تا نصف شب براش...
    که... که... 
    درد کم نیست...
    رنج کم نیست...
    من از همشون می گم تا جایی که عقلمم برسه راه حلم میدم...
    برامم مهم نیست که تو مسابقه یا هر جشنواره ی دیگه ای برنده نشم...
    من به خودم و کارم ایمان دارم...
    ضعف دارم اما خوب گفتم که آدم ناامیدی نیستم...
    و روی همه ی ضعفامو به خاک میزنم!
    بعله...:)
    پاسخ نادیا به شما:
    انسان می تونه هر چیزی رو مثبت ببینه! هرچیزی
    حتی مرگ... 
    حتی سرطان... 
    حتی... 
    همچنین می تونه اونا رو منفی هم ببینم. 
    قانون جذب:دو چیز مشابه یکدیگر را جذب می کنند! 
    مثبت بیندیش چراکه هر چی از این دست بدی از اون دست میگیری! منظورم اینه که هر چی به دنیا بدی همونه بهت میده! پس انرژی مثبت بده که  انرژی مثبت بگیری. در ضمن مرگ به معنی زندگی دوباره ست. کافیست به مرگ طوری دیگر نگاه کنیم و آنرا به نفع خودمان تغییر دهیم. واسه همینه میگم جوری زندگی کن که انگار تا ابد زنده ای. چون واقعا هممون تا ابد زنده ایم. ما به دنیا نیومدیم که بمیریم. اومدیم که زنده باشیم و زنده بمانیم. به بدی ها فکر نکن. به مشکلات فکر نکن و اگه نمیتونی بهشون فکر نکنی یه جور دیگه ببینشون. به عبارتی دیگه، به مشکلات با یه دید دیگه نگاه کن و اگه نمی تونی دید ت رو تغییر بدی بهشون فکر نکن. طبق قانون جذب فک کردن به مشکلات باعث جذب مشکلات دیگه ای مشه. 
    قانون سوم نیوتون میگه که در مقابل هر عملی عکس العملی ست، مساوی با آن و در خلاف جهت آن! اگه می دونستی و درک میکردی که تفکرات ما با چه نیرویی به جهان هستی ارسال میشن و با همون نیرو هم به خودمون برمیگردن، هیچ وقت با این دید به مشکلات نگاه نمی کردی. غمگین یودن و غصه خوردت تو هیچ فرقی به حال دوستت نمی کنه. در عوض میتونی اونو به خدا بسپاری و خودتو خلاص کنی. بهش فک نکن.  به مشکلات هیچ کی فکر نکن. حتی خودت. همه مشکلات رو بسپار به اون. خدا اونقدر ما رو دوست داره که حلشون کنه. 
    یه پسری به مادرش میگه:مامان اگه بمیرم چی کار می کنی؟ 
    مادر جواب می ده:یه مراسمی برات بگیرم چشم عمه هات و کور کنم
    پاسخ نادیا به شما:
    مادر هم مادر ای قدیم
    به این میگن محبت مادرانه!! 
    👪
  • دختری از بیراهه های ابهام
  • نه بابا به دل گرفتن چیه؟
    شوخی بود
     اگه می خوای وصیت اصلیمو ببینی 
    پست زندگی ابدی تو وبلاگ خودمو ببین...
    پاسخ نادیا به شما:
    نصیحتی بگویمت بشنو و بهانه مگیر /-\ هر چه  نادیا  بگویدت  بپذیر
    فرو جونم! همیشه جوری زندگی کن که انگار تا ابد زنده ای! وصیت نوشتن مال کساییه که بدبینن! یا این که امید شون رو به زندگی و یاری خدا از دست دادن! 😧
    تا اونجایی که من می شناسمت تو از اون آدما نیستی!!! تو الگو ی مایی چه طور می تونی اینطور رفتار کنی!! ازت می خوام چیزای شاد بنویسی ،  هم تو وبلاگت هم تو خلوت. هرجاباشی شادباشی.\ولی شاداب نباشی/ 😘😇
    .*زنده باد زندگی*

  • دختری از بیراهه های ابهام
  • .
    پاسخ نادیا به شما:
    چی؟ متوجه نشدم! سر کارم گذاشتی؟ 
  • دختری از بیراهه های ابهام
  • خدا نکنه...ممنون عزیز دلم...[گل]
    منم تحمل مرگ هیچ کدوم از دوستامو ندارم 
    محض شوخی بود...

    پاسخ نادیا به شما:
    منظورم این بود که مرگت هم واسه مردم دردسره!!!! 
    خخخخ😂😂😅
    مال منم شوخی بود. به دل نگیری. 
  • دختری از بیراهه های ابهام
  • وصیت نامه من؛

    ⬅لای خرماها سنگ بزارین

    ملت اومدن ختم یا مرده خوری...والا#😂 ⬅از بوی گلاب بدم میاد😷قبرمو باعطر

    خارجی بشورید☺ ⬅دخترای فامیل اون ابرو های لامصب رو

    لااقل تاشب هفتم برندارین😾

    ⬅گریه بلندو جیغ و دادنکنین بدم میاد.

    فقد اهنگ بزارین مردم نم نم اشک بریزن😭

    ⬅سر قبرم فاتحه بخونید الکی پیس پیس

    نکنید...والا😏

    ⬅قهوه یانسکافه بدین.اخه قهوه خیلی دوست دارم😆

    ⬅از این کیکایی که اسمش پای سیبه بدین

    باکلاسه😁

    ⬅روی خرماهاپودر نارگیل

    نریزین،شکلش خز میشه...😝

    ⬅وایبرو واتس اپ منوپاک نکنین،

    گهگداری باهاش یه پست بدین بیاد بالا

    جیگر رفیقام کباب بشه😭

    ⬅شایعه کنین قبل از مرگش بهش الهام شده بوده میمیره!!!واسه کلاسش میگم🙊

    ⬅هرکسی تو مراسم ختمم گفت:

    خدا بیامرزش راحت شد،

    بالبه ی سینی حلوا چنان بکوبین دهنش

    تا اونم راحت شه بیاد پیشه من...😜والاااا

    جای من اظهارنظر میکنه...😅

    ⬅روی سنگ قبرم اب وصابون بریزید

    مردم بخورند زمین بخندم روحم شاد بشه😆

    با تشکر روح مرحومم

    پاسخ نادیا به شما:
    خدایا بمیرم و مرگ فرو رو نبینم!! الهی آمین😰😩😲
    میدونی فرق بین الاغ و کلاغ چیه؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    من با کسی که فرق بین الاغ و کلاغ رو ندونه کاری ندارم...:)
    پاسخ نادیا به شما:
    چه عجب!! بالاخره یه نفر اومد اینجا!!! 
    😄😃😀
    برو بخش لطیفه ها سوتی دادم
    به فرانک بگو که مثل مامانم قرقرویه
    یه روز یه خری به یه خر دیگه می گه، چه قدر خری
    پاسخ نادیا به شما:
    هااا هااا هاااا !
    پدر و دختر

    پدر به دختر: پاشو یه لیوان اب بیار برا بابا

    دختر به پدر: ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم حال ندارم 

    دختر کوچیکتر به بابا: بابا ولش کن این خیلی بی ادبه پاشو برو خودت بخور یه لیوانم واسه من بیار
    پاسخ نادیا به شما:
    خخخخخخخخخخ!!!!!
    خیلی بامزه بود.
    دختر هم دخترای قدیم.
    جدیدن عجب رویی دارن!!!!!
    راستی تو خیلی بامزه ای.
    ﺩﺧـﺘــــــﺮ ﮔـﻠـــــــﻢ ﭼﯿـﺴﺖ ؟!
    ﻭﺍﮊﻩ ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭﺍﻥ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﺮﺍﯼ
    *خرکردن* دختران ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ
    ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﻗﺒﯿﻞ ﺟﺎﺭﻭ ﮐﺸﯿﺪﻥ
    ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ!
    شما هم مطالب بامزتون رو تایپ کنید و روی گزینه ارسال کلیک کنید.
    به خدا کار سختی نیس!!!
    یه بار امتحانش کنید!!!!!
    وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت 
    خدا بیامرزدش راحت شد، با لبه سینی حلوا بکوبن تو دهنش
    اونم راحت شه بیاد پیش من!!!!!
    یارو به بچه ش میگه : کلاغ خبر آورده سیگار میکشی....
    بچه ش  می گه 
    اگه من سیگار میکشم، تو چی میکشی که با کلاغ حرف می زنی؟؟؟؟

    بچه ها جدیدن چه پررو شدن!!!
    اینایی که بایه جمله مسیر زندگیشون عوض میشه، 

    فرمون زندگیشون هیدرولیکه فک کنم!!!
    کاش میشد آدمارو مثل اسکناس جلو نور گرفت و واقعیاشو تشخیص داد!!!
    عشق بهتره یا کشک؟؟؟؟؟♥♡


    من که میگم کشک!!!!
    چون کلسیم داره و از پوکی استخوان جلوگیری می کنه!!!
    ولی عشق ♥ مغز رو پوک می کنه!!!!
    اگه کسی استدلال بهتری داره بگه!!!
    خمیازه چیست؟؟؟
    حرکت نمایشی بعضیا،، برای بیرون کردن مهمان از خانه!!
    'آقا منو میگی' چیست؟
    .
    .
    .
    عبارتی برای شروع یه خالی بندی تپل!!
    به یارو میگن با ریلکس جمله بساز
    میگه 
    رفتیم باغ وحش ، با گوریل عکس گرفتم.
    به یارو میگن با مهرداد جمله بساز.
    میگه
    آقا ببخشید، میشه امتحانای شهریورو تو مهر داد؟؟
    تغییردر نحوه امتحان گرفتن

    سال 1375: به سوالات زیر پاسخ دهید 

    سال 1380 : به پنج سوال از سوالات زیر پاسخ دهید.

    سال 1385: پاسخ صحیح را از میان گزینه ها پیدا کنید.

    سال 1390: هر یک از سوال یک یا دو را بنویسید .

    سال 1395 : لطفا فقط سوالات را بخوانید .

    سال 1400 : از اینکه سر جلسه امتحان امدید متشکریم ( همه قبولید)
    پاسخ نادیا به شما:
    تقصیر معلم نیس. دانش آموزا پرتوقعن!!!!!
    ﻣﻦ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﻣﺮﯾﻀﯽ ﺯﺩﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﻣﺪﺭﺳﻪ.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .


    ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮﻡ ﺍﻭﻥ ﺩﮐﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺑﺮﺍﻡ ﺩﺍﺭﻭ ﺗﺠﻮﯾﺰ
    ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﺪﺭﮐﺸﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ!


    خاک تو سرت دکتر
    پاسخ نادیا به شما:
    پس از همون بچگی مردم رو اذیت میکردی . فک می کردم تازگیا اینطوری شدی.
    امروز تو مدرسه خواستم قهرمان بازی در بیارم از یه جایی پرش کنم!
    پام پیچ خورد. باسر خوردم زمین!!! 5 شیش بار هم معلق زدم و دنیا دور سرم چرخید. خیلی دردم گرفت خواستم گریه کنم دیدم اون گروه نحس چشماشون از حدقه زده بیرون!! عین قورباغه. دهنشونم مثل کروکودیل باز شده بود . طوری که به راحتی معده شون دیده می شد. هیچی دیگه از ترس مسخره کردنشون، گریمو قورت دادم و وانمود کردم دردم نگرفته. می خوام از اینجا بهشون بگم بااینکه واسه اونا خنده دار بود . واسه من کلی گریه داشت. الان کلی بغض تومه. منو بخندونید بچه ها.!!!!
    بزارید ما هم منتظریم حرفای خنده دار شما رو بخونیم 
    پاسخ نادیا به شما:
    خب تو اول شروع کن. بچه ها بیاید اینجا. یعنی هیشکی حرف خنده دار نداره؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی