دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فاطمه (س)

نظر یادتون نره!!!

مدیونید اگه نظر ندید!!!!!

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۲ آبان ۰۰، ۱۱:۵۵ - ممد
    گاه

جملات زیبای تصویری

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

برای مشاهده تصاویر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

1

شکر

فردا

124

خدا

  • نادیا احمدی

جملات زیبا

جملات معنادار

نظرات  (۲۴)

زیبا بود اما ای کاش ادامه می دادید،سپاس

90درصد نظرات مذاکرات تو و ماریا خانومه من که واقعا لذت میبرم می خونم اگه شما دوتا باشین لطیفه می خوایم چیکار . واقعاااااااااااااااا

پاسخ نادیا به شما:
صبا جون
اولا که خوشومدی. دوما که ما داریم علمی می حرفیم.خخخخ
تو هم به جمع ما بپیوند لطفا. 
خودم چسبش گرفتم :) اونم 123 :) کاریش نمیشه کرد بیخود زحمت نکش ...
پاسخ نادیا به شما:
دلتو عیب دار کردی
قوی باش
هییییییییی دل من خیلی وقته خوردوخاکشیره ... تو هم بشکنش ...
پاسخ نادیا به شما:
یکی از توانایی ها مه. اگه اینجا بمانی واست یه جوری چسبش میگیرم که آب از آب تکون نخوره! 💖💔

 

دیوارهای دنیا بلند است .

گاهی دلم را پرت می کنم آن طرف دیوار...مثل بچه بازیگوشی که توپ کوچکش را از سر شیطنت به خانه ی همسایه میاندازد. به امید آن که شاید در آن خانه باز شود...

گاهی دلم را پرت میکنم آنطرف دیوار..آنطرف حیاط خانه خداست.

 آن وقت هی در می زنم..

در می زنم..!

فریـــاد میزنم :دلم افتاده توی حیاط شما ،می شود دلم را پس بدهید؟

کسی جوابم را نمی دهد..!

کسی در را برایم باز نمی کند..!

اما همیشه دستی دلم را می اندازد این طرف دیوار !همین ...

من این بازی را دوست دارم...

آنقــــــدر دلم را پرت میکنم ؛آنقـــــــدر دلم را پرت میکنم تا خسته شوند!

تا دیگر دلم را پس ندهند... تا آن در را باز کنند و بگویند :

بیا خودت دلت را بردار ...

پاسخ نادیا به شما:
اگه انداختمش خانه ی ما خودم واست پرتش میکنم.. 
.. 
.. 
ولی من دست و پا چلفتی می ترسم دل از جنس شیشه از دستم بیفته و بشکنه! پس هرگز از این کارا نکن.  خب؟ 
قسمت دل نوشته می تونی از این چیزا بنویسی! 

 

خدا را دوست بدارید
حداقلش این است که یکی را دوست دارید که روزی به او می رسید . . .

  • یه رهگذر از سایت شما
  • بعضی از جملاتتون واقعا زیبا بود اما این حرف ها و بحث هایی که میکنین فقط مدرسه خودتون رو خراب میکنید به نظرم این کارا جاش توی سایت مدرسه نیست......واقعا متاسفم براتون
    پاسخ نادیا به شما:
    هرکی که هستی،آشنایی.  به هرحال اینجا یه وبلاگه که به دلیل اینکه مربوط به دانش آموزای اون مدرسه س این اسمو روش گذاشتم. وگرنه هیچ ربطی به مدرسه ندارع که با حرفمون خرا بش کنیم. این حرفایی که میزنیم هم واسه عبرت گرفتنه. و همچنین می خوایم مشکلاتمان رو باهم در میون بزاریم که حل شن. به قول یکی از دوستام، نمیشه جلوی حرف مردم رو گرفت. از همه چی حرف در میارن. 
    عالی
    مشکل ما ،احمق ها نیستند 
    مشکل ما، بی شعور ها هستند 
    یادتون باشه سواد هیچ وقت شعور نمیاره. 
    شعور یعنی: 
    تشخیص کار خوب از بد
    بیشعوری از جای دیگری می آید:
    از سرانه مطالعه 
    از خودشیفتگی
    از بی وجدانی
    بیشعوری واگیر دارد، هم درد دارد هم درمان.
    شعور رو به کسی نمیشه آموزش داد
    یک انسان میبایست در درون خودش طلب شعور کند تا به آن دست پیدا کند...
    *سواد شعور نمی آورد*
    پاسخ نادیا به شما:
    ولی مشکل من نه احمقا هستن نه بیشعورا.  مشکل من خودمم. لطفا جملات زیبا رو بیار قسمت جملات و شهرهای ساختگی.  
    ساده ترین درس زندگی این است:
    هرگز کسی را میازار...
    پاسخ نادیا به شما:
    ازون ساده تر هم هست... 
    خوش باش و هر کاری دلت می خواد بکن... 
    چون زندگی هر کاری دلش می خواد می کنه... 
    حال کردی ای ویرانه نهفته در گنجی ناشناخته!!! خخخ
    ساعت آخر بود...
    دخترک گوشه ی کلاس،تنها و آرام نشسته و به چهره ی مهربان معلم چشم دوخته، یکی از بچه ها می خواهد چیزی بخورد که معلم می فهمد. با مهربانی می گوید: بچه ها زنگ آخره! اگه سر کلاس چیزی بخورین نمی تونین توی خونه غذای خوشمزه ی مامانتونو بخورین! چند نفر با خنده و شوخی می گویند اگه غذا نداشتیم چی؟
    دخترک در گوشه ی کلاس آرام زمزمه می کند: اگه مامان نداشتیم چی...؟!!!
    پاسخ نادیا به شما:
    فروزان خانم جون.  بزار یه موضوع رو واست روشن کنم. منو می خوای گول بزنی؟ کور خوندی من خودم ختم روزگارم. از این کلکا زیاد اینجا پیش میاد.  البته تو هنوز آزارت به من نرسیده ولی لوت دادم که یه دفعه هوا برت نداره و تو هم مث بقیه با اسامی جعلی منو خار کنی
    با تشکر از لطف بی انتها ی شما فروزان خانم عزیز و بزرگوار
    امید است شماهم در این راه سهیم باشید...
    براستی که باید از انسان های بزرگواری چون شما تجلیل کرد در پناه یزدان پاک تا ابد راسخ و پیروز باشید .
    مفهوم جملاتتان یک حقیقت ناب است آرزو دارم که روزی به واقعیت تبدیل شود.
    ما انسان های عجیبی هستیم 
    وقتی به دستفروش فقیری می رسیم 
    که جنس خود را به نصفه قیمت می فروشد با کلی چانه زدن اورا شکست می دهیم و اجناسش را به قیمت ناچیز میخریم 
    بعد به کافی شاپ لوکس شخصی ثروتمند میرویم و یک فنجان قهوه را ده برابر قیمت نوش جان می کنیم و انعامی اضافه نیز روی میز می گذاریم و شادمانیم...
    شادمانیم که ثروتمندان را ثروتمند تر می کنیم و 
    فقیران را فقیر تر می کنیم 
    این است فقر فرهنگی...

    سکوت ودیگر هیچ نمی گویم ...
    که این بزرگ ترین اعتراض دل من است ...
    به تو...
    سکوت را دوست دارم 
    به خاطر ابهت بی پایانش...
    می دانی ...
    اگر بخواهی مستحق جهنم بشوی ، کافیست توی رختخوابت دراز بکشی 
    دنیایی بی عدالتی است:
    اگر قبولش کنی شریک جرم میشوی 
    اگر عوضش کنی جلاد می شوی 
    بوی گند زمین تا آسمان ها رفته است 
    درسته دوست من 
    ادبیات نمی تونه جلوی بدبختی یا خون ریزی رو بگیره اما می تونه اونا رو یادآوری کنه 
    من فقط یه یادآور حقیرم، همین 
    به همین راحتی!!!!!!!!!
    من کودک پیری هستم که بچگی یادم نرفنه 
    من درس نیاموخته ام بلکه حکمت آموخته ام 
    پس نمی تونم بگم کلاس چندمم چراکه حکمت ها بی پایانند 
    من تو را بچه منفی  نمی خوانم چراکه منفی بودن همانا احمق بودن است وانسان های احمق هرچه را می شنوند بدون دلیل ساکت میمانند و تو تنها یک شریک جرم هستی 
    و شرکا بچه نیستند...آه....
    آدم هایی رو می شناسم که با دیدن بدبختی  انسان ها زمین و زمان را مقصر میدونن در حالی که خودشون هیچگاه کوچک ترین قدمی برای کمک بهشون بر نداشتند 
    مقصد مال شهر قصه ی بچگی هاست 
    دنیا ی آدم بزرگ ها فقط جاده دارد...
    میروم تا مقصد 
    مقصدم بچگی ست و بیداری...
    پاسخ نادیا به شما:
    بچه +  جون یه بخشی رو مخصوص جمله های زیبا و انشا و شعرهای ساختگی میزارم مخصوص آدمهایی مث تو! چه طوره. 
    راستی یادم رفت بگم که اگه خودت خودت رو تحویل نگیری هیشکی تحویلت نمیییییییییگیره!!
    گنجی نهفته در ویرانه ای ناشناخته!!!!!!!!!!!!!
    فیلسوف هم تشریف دارین بابا.
    راستی کلاس چندمی بچه جوننننننننننننننننننن؟
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!
    لجت در نیومد؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخ!
    پاسخ نادیا به شما:
    ففففففروووووزان!!!!! حرفای قلمبه سلمبه ت تو مخ من نمی ره ولی استدلال خوب چیزیه!! 
    من از طرف مدیر وبلاگ و دیگر بچه ها می خوام جواب این بچچچچچچچچچچچه + رو بدم اینجاکه گنجینه ی جملات حکیمانه نیست بچه جون خواهشا یه طوری رفتار نکن که انگار خییییییلی چیز فهمی....خخخخخخخخخ
    پاسخ نادیا به شما:
    ماخودمون ختم روزگاریم.  اگه می خوای یه بار دیگه  لوت ندم، خصوصی بهم بگو.  ولی اینو بند من اینجا یه سری اطلاعات از کاربرا دارم که نشون میده کی با اسم جعلی میاد. 
    انسانیت تنها چیزی است که ارزش بالیدن دارد...
    پول
    مقام
    زیبایی
    وچیزهایی از این دست...
    همه برچسب های بی ارزشی هستند که بالندگان به آنها، تنها میخواهند که کمبودهای انسانی خود را پنهان کنند....
    1-من گنجی نهفته در ویرانه ای ناشناخته ام. 
    2-منم منظورم داعش نبود (نمیگم همه)اما خیلی از آدما ی دور و بر خودمون الکی مذهبین و مذهبی بودنشون فقط تو ظاهرشونه و بس...
    3-راستی من یه رهگذرم که از این بخش وبلاگت خیلی خوشم اومد و مطمئن باش کامل ترش میکنم...
    4-با تشکر از زحماتت...
    پاسخ نادیا به شما:
    بچه جون بیا بخش اشعار و انشا و جملات زیبا گذاری. 
    از آدم های مذهبی بترسید 
    آنان به درجه ای رسیده اند 
    که مطمئن هستند 
    هر کاری بکنند اشکالی ندارد 
    چون فکر می کنند 
    باعبادت کردن جبرانش میکنند...
    پاسخ نادیا به شما:
    ولی راستشو بخوای اینجوریام نیس. 
    ادمای مذهبی اینقدر شعور دارند که بد ونن هرچیزی جا خودشو داره، و عبادت از حق الله هاست و گناه کردن می تونه حق النفس یا ناس باشه.  کسایی مث داعشو مذهبی ندون.  اونا دینو عوضی گرفتن. 
    ازت خوشم میاد مث خودم مثبتی!! ولی راستی کی هستی؟ 
    بههههههههه بهههههههههههه
    واقعا زحمت می کشی خانمی
    پاسخ نادیا به شما:
    ارزش شو داره.  تا باشه از این زحمتا !! 
    فقط حمایت کنید خواهشا!!! 
    تو رو خدااااا ساینا لفظ قلمی حرف نزن اوکی جوووون من.
    سلام نادیا در درست کردن سایتت زحمت به خرج داده ای و حتی از عکس متحرک هم استفاده کرده ای آفرین به تو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی